ماژول Directory callerID یا همان Speedy Enterprise یک راه کار مناسب برای متمرکز نمودن شماره تلفن های سازمان و همچنین یکپارچه کردن آنها از منابع مختلف می باشد. این ماژول امکان جستجوی سریع ، Click to Call و نشان دادن نام تماس گیرنده بر روی تلفن ، وب ، موبایل و Cisco jabber را فراهم می کند.

این ماژول به طور کامل با Cisco سازگاری دارد و Cisco Certified می باشد و از طرف شرکت سیسکو به عنوان یک راه حل رسمی معرفی شده است و از February 2012 از طریق Cisco GPL قابل خریداری می باشد.

این امکان وجود دارد که از طریق تلفن ، وب ، Mobile App ، Cisco Jabber بتوان شماره مورد نظر را جستجو و با یک کلیک شماره گیری کرد.

امکان نمایش نام شخص تماس گیرنده یا شخصی که در حال تماس گرفتن یا وی هستیم بر روی صفحه نمایش تلفن ، Cisco Jabber و Attendant Console وجود دارد.

Speedy Enterprise یک ماژول کامل جهت مدیریت دفترچه تلفن داخلی ، خارجی ، شخصی و گروه بندی آنها می باشد که از طریق IP Phone ، تلفن های هوشمند ، وب و Cisco Jabber قابل دسترس می باشند.

فراهم شدن gadget برای Jabber Desktop جهت دسترسی به تمامی شماره تلفن های داخلی و خارجی به همراه امکات Click to Dial و نمایش نام تماس گیرنده و همچنین امکان clip&call

App موبایل مروبط به این ماژول به سرعت شماره های شخصی و شرکتی شما را پیدا می کند و قابلیت سازگاری به Cisco Jabber را دارد.

امکان Sync شدن و Import کردن شماره ها از Salesforce.com , Dynamics , ODBC, , Exchange , Lotus Notes , Excel , LDAP وجود دارد.

امکان تعریف Speed Dial برای شماره های پر کاربرد. اگربرای شما سخت است که شماره موبایل همکارتان را به خاطر بسپارید تنها کافی است یک Prefix به شماره داخلی آن اضافه کنید و آن را ب عنوان شماره Speed Dial به خاطر بسپارید همچنین ایده آل برای زمانی است که می خواهید اجازه تماس را به یک شماره خاص مثلاً موبایل مدیر عامل را بدهید ولی نمی خواهید شماره موبایل برای تماس گیرنده مشخص باشد.

علاوه بر امکان نصب gadget بر روی نرم افزار Cisco Jabber جهت مدیریت Contact ها امکان نصب App مستقل Imagicle Contact بر روی گوشی های IOS , Android جهت مدیریت Contact ها وجود دارد با استفاده از این App در هر کجا باشید این امکان وجود دارد که  دسترسی به شماره تلفن های شرکتی و شخصی داشته باشید. این App جهت sync کردن شماره تلفن ها با سرور Speedy Enterprise ارتباط برقرار می کند و در زمانی که کاربر Cisco Jabber در اختیار ندارد بسیار پرکاربرد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید لایسنس با ما تماس بگیرید.